Skip to Content

Studentparlamentsvalg kandidater LUI

Stem på inntil 8 representanter fra fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier. Se presentasjon av kandidatene og stem elektronisk.

 

Rolf Martin Aspenes

Rolf Martin Aspenes

Studie: Grunnskolelærerutdanningen 5-10

  • En forutsigbar studiehverdag
  • Kvalitet i praksis
  • Et miljøvennlig HiOA
     

Ila Ambjørnsen

Studie: grunnskolelærer 1-7

  • Læringsmiljø,
  • forutsigbar studiedag 
  • modernisering av arbeidsverktøy i studiet
     

Frida Lovisa Blom

Studie: Barnehagelærer

  • Jag önskar billigare mat kantinan.
  •  Jag önskar ett mer miljøbevisst HiOA.
  •  Jag önskar mer tverfagligt samarbete mellan olika utbildningar.

     
     

Agnes Isabella Dorich

Agnes Isabella Dorich

Studie: Utviklingsstudier

  • At HiOA skal jobbe aktiv for å oppnå FNs bærekraftmål

  • At HiOA skal ha et fokus på internasjonale studenter og internasjonal studentsolidaritet. 

  • At HiOA ikke skal samarbeide med organisasjoner og institusjoner som begår menneskerettsbrudd

     

Renate Heramb Foktberg

Renate Heramb Foktberg

Studie: Barnehagelærer deltid

  • Sensurfrist ift eksamen,
  • psykisk helse i studietiden og
  • forbedre praksis
     

Zohreh Farzadfar

Zohreh Farzadfar

Studie: Multicultural and International Education

  • Making sure the international students are included in every day life at HiOA.
  • Trying to meet the needs of international students.
     

Eirik Hansson Geitle

Eirik Hansson Geitle

Studie: GLU 5-10.trinn

  • HiOA skal planlegge og kommunisere aktiviteter som gjøres utenom forelesninger bedre

  • Som lærerstudent vil jeg ha en kvalitetssikring på praksislærere vi får

  • Jeg ønsker enda bedre tverrfaglig samarbeid i profesjoner som jobber med barn og ungdom

 

Julie Olivia Glesaaen

Julie Olivia Glesaaen

Studie: Barnehagelærer deltid

  • Mer forelesning om barneverne
  • Mer forelesning om utviklingspsykologi og
  • Mer rettferdig fordeling av praksisdager hos barnehagelærer deltid studentene


Atle Philip Gulliksen

Studie: Grunnskole 5-10 engelsk master

  • Undervisningskvalitet,
  • Praksis i skolen og
  • gode UT løsninger

 

Lena Larsen

Lena Larsen

Studie: Barnehagelærer heltid

  • Jeg ønsker økt kvalitetssikring av forelesere og fag
  • Jeg ønsker at alle studenter skal ha tilgang til god veiledning
  • Jeg ønsker å jobbe for et miljøvennlig HiOA

 

Kaja Sofie Toresdatter Lorentzen 

Studie: PPU deltid

  • Høyskolen må bli en samlet enhet (nå er det meste sentrert i Oslo, men lite fokus på Kjeller og Sandvika)
  • Ha et fokus på deltidsstudenter
  • Et godt læringsmiljø som er tilrettelagt for alle "typer" studenter

Oda Melsnes Løvaas

Studie: Barnehagelærer

  • lærernorm
  • voksentetthet i bhg 
  • den nye lærerutdanningen

 

Sondre Sandersen

Studie: Grunnskolelærer 1-7

  • Psykisk helse
  • .Forbedre høyskolens logistikk ( spesielt timeplanlegging, beskjeder som blir gitt på fronter osv.)
  • Et grønt HIOA
     

Anneken Skaara

Anneken Skaara

Studie: Barnehagelærer heltid

  • Jeg brenner for kvalitet i praksis, som veiledning fra både lærer og praksislærer

  • Jeg vil jobbe for en forutsigbar studiehverdag, slik jeg også gjør i Studentenes Fakultetsråd

  • Jeg ønsker økt tverrfaglighet HiOA – fordi det trengs i arbeidslivet

Henrietta George Soete

Studie: Barnehagelærerutdanning deltid

  • Trygghet
  • Likestilling
  • Studentvelferd

Maren Ladegård Stumberg

Studie: barnehagelærer

  • bedre finansiering av studiet
  • bedre samarbeid mellom lærerene
  • at studentene får mer å si i saker som omhandler dem

Marius Toresen

Studie: Barnehagelærer

  • Et godt Læringsmiljø - At studenter har det bra med seg selv, både fysisk og psykisk.
  • IT på HiOA - At HiOA har en enklere og lettere måte for studenter å orientere seg elektronisk.
  • fagligheten - HiOA skal være best på yrkesrettet utdanning.

 

Eskil Uggen

Studie: M-GLU5

  • Lekende campus, med flere fysiske og sosiale muligheter for miljøskapning

  • Hver student er HiOA, hva kan vi gjøre for at hver student føler seg sett

  • Et positivt og konstruktivt læringsmiljø, spre engasjement og påvirke den fremtidige studieplassen